Escola de mares i pares

Escola_de_pares

Des de l’AMPA organitzem i financem xerrades, cursos i activitats al voltant de diferents temes d’interès per a mares i pares. Seguiu el nostre blog per estar al dia de les nostres activitats.

Algunes de les activitats organitzades:

• Taller per a pares i mares: primera i segona infància
  • Taller per a pares i mares: etapa adolescència (2 edicions)
  • Conferència de Carles Capdevila: Educar amb humor
  • Xerrada: L’assetjament escolar: guia d’actuació per a pares
  • Xerrada: Organització, feina i fills. Suport i orientació

Darreres notícies

Taller: FAMÍLIES EMOCIONAL-MENT INTEL.LIGENTS

Benvolguts,
Informen a tots els pares i mares que hi vulguin participar al taller, que tenim previst iniciar el taller de FAMÍLIES EMOCIONALMENT INTEL.LIGENTS el dissabte 11 de novembre a les 9:30 h. És per això que necessiten confirmeu la vostre plaça com més aviat millor.

Inscripcions al taller

INFORMACIÓ:

– El preu de les 4 sessions será de 10,00 € per membres de l’Ampa (amb inscripció)
– Una vegada inscrits, posteriorment rebreu un correu amb les instruccions per fer el pagament. – El taller tindrá lloc, els dissabtes 11,18, 25 de novembre i 2 de desembre
– Horari de 9:30 a 11:30h.
– Lloc: Edifici Tecla Sala.

Aprofitem per desitjar-vos una Bona Castanyada!

Taller FAMÍLIES EMOCIONAL - MENT INTEL.LIGENTS

Programa dels propers Tallers i Conferències que l’Escola de Pares i Mares

Bona tarda Mares i Pares,
Ens plau presentar-vos el programa dels propers Tallers i Conferències que l’Escola de Pares i Mares ha organitzat, esperem que el contingut que hem triat sigui del vostre gust i ens ajudi a aprendre i reflexionar sobre la nostra tasca educativa com a pares. Recordeu que les conferències necessiten inscripció prèvia.
– Sessió informativa del taller: FAMÍLIES EMOCIONALMENT INTEL.LIGENTS
– Conferència: JORDI AMENÓS.  EL PODER DE LES HISTÒRIES A L’EDUCACIÓ
– Conferència: EVA MILLET. HIPERPATERNITAT

Xerrada “Consells de seguretat a internet”, amb els Mossos d’Esquadra

Bona tarda,
Com bé sabeu, la setmana passada va quedar suspesa la xerrada amb els Mossos d’Esquadra.
Tornem a fixar data, us espera dimarts 10 d’octubre a les 19:00h a l’edifici Tecla Sala.
Que passeu un bon cap de setmana!!internet segura10.10.2017

Fotografies de la conferència de Carlos González “Autoritat i límits”

Bona nit,

Moltes gràcies a tots els assistents de la conferència de Carlos González “Autoritat i límits”. Esperem que hàgiu passat una molt bona estona.
Us deixem unes fotografies.

Bon cap de setmana famílies!!

Us convidem a la Conferència amb el pediatra i escriptor: CARLOS GONZÁLEZ “Autoritat i límits”

Bona tarda,

Us convidem a la Conferència amb el pediatra i escriptor:
CARLOS GONZÁLEZ “Autoritat i límits”

Divendres, 12 de Maig
Horari: 18:00h
Lloc: Sala D’Actes de l’Edifici Tecla Sala
Gratuïta per tots els membres de l’Ampa.
Hi haurà servei de guarderia gratuït.

Si voleu teniu plaça de guarderia pels vostres fills, si us plau, envieu un email a:
escolaparesimaresteclasala@gmail.com

Confirma la teva assistència a: https://www.eventbrite.es/e/entradas-conferencia-carlos-gonzalez-autoritat-i-limits-31991716084

Conferencia Carlos Gonzalez 12 MAIG

Fotografíes Xerrada N.A.C.E

Bona nit,
Moltes gràcies a tots aquells que veu decidir assistir ahir a la xerrada de N.A.C.E “NO AL ACOSO ESCOLAR”

Aquí us deixem unes fotografies.

Fotografies de la conferència “Les llavors d’una sana autoestima en les criatures” amb Eva Bach.

L’Escola de Mares i Pares vol donar les gràcies a tots els que heu pogut assistir a la conferència “Les llavors d’una sana autoestima en les criatures” amb Eva Bach.

Fotografies de l’acte:

Divendres 24 de març gaudirem de la conferència amb Eva Bach: “Les llavors d’una sana autoestima en les criatures”

“Les llavors d’una sana autoestima en les criatures”

Conferencia Eva Bach 24 març ampa

Hi haurá servei de guarderia. Caldrà que us presenteu a la porta de l’Edifici Tecla Sala a les 17:45 h on estaran els monitors esperant als nens, preguem puntualitat.

També us informem que després de l’acte tindreu a la vostra disposició la venda del llibre de Eva Bach “Educar per estimar la vida”;  l’Eva es quedarà una estona signant llibres.

Confirma la teva assistència a: https://www.eventbrite.es/e/entradas-conferencia-eva-bach-les-llavors-duna-sana-autoestima-en-les-criatures-31991609766
Divendres, 24 de març. Horari: 18:00h .

Lloc: Sala D’Actes de l’Edifici Tecla Sala
Gratuïta per tots els membres de l’Ampa.

Xerrada amb Anabel Charro

Bona nit,

Dilluns dia 6 de març a les 20.00 h, tindrà lloc a la Biblioteca de l’Edifici Tecla Sala, la Xerrada amb L’Anabel Charro:

“Estem sobreprotegint als nostres fills?”.

Xerrada Gratuïta per tots els membres de l’AMPA (sense inscripció)

xerrada anabel charro 6 març

Programa de Xerrades i Conferencies Curs 2017

Benvolguts Pares i Mares,
Ens plau presentar-vos el programa de les properes Xerrades i Conferències que l’Escola de Pares i Mares ha organitzat, esperem que el contingut que hem triat sigui del vostre gust i ens ajudi a aprendre i reflexionar sobre la nostra tasca educativa com a pares.
Recordeu que les conferències necessiten inscripció prèvia.

Esperem la vostra assistència!

Aquí teniu el pdf amb tota la informació del programa 2017: Programa xerrades i conferències 2017

• Inscripcions:

Conferència Eva Bach: https://www.eventbrite.es/e/entradas-conferencia-eva-bach-les-llavors-duna-sana-autoestima- en-les-criatures-31991609766